بانک مسکن
بانک مسکن

بانک مسکن

خدایا تو را شکر می‌کنم

                                                                                             

 

خدایا تو را شکر می‌کنم.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا آفریدی.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان آفریدی.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان مسلمان آفریدی.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان مسلمان شیعه آفریدی.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان مسلمان شیعه ایرانی آفریدی.

..............

خدایا تو را شکر می‌کنم.چرا که به من اجازه داده‌ای که شکر تو را به جا آورم و اندیشه و زبان و قلم من را قادر ساختی تا بتواند قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران وجودت را شاکر باشد.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا آفریدی.چرا که مرا لایق دانستی تا به اراده و خواست تو در این جهان هستی قدم گذارم تا شاید بتوانم ذره‌ای از وجود با عظمتت را درک کنم.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان آفریدی.چرا که به گفته خودت انسان اشرف مخلوقاتت می‌باشد و تو چه کریمی که من را جزء اشرف مخلوقاتت قرار دادی.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان مسلمان آفریدی.دینی که کاملترین و آخرین فرمانهایت را برای سعادت و خوشبختی انسان به قلب و سرشت بهترین مخلوقت،محمد مصطفی(صلوات الله علیه و اله) هدیه کردی و مرا لایق دانستی که از پیروان دین پیامبر خاتم باشم.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان مسلمان شیعه آفریدی.والاتر و عاشقانه‌تر از این چه، که علی (علیه‌السلام) را ولی و جانشین آخرین نبیت قرار دادی و چه شکری بهتر از این که عشق و ارادت چهارده نور مقدس را در دلم نشاندی که با این بذل و بخششت خیر دنیا و آخرت را برایم به ارمغان آوردی.

خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا انسان مسلمان شیعه ایرانی آفریدی.و چه زیباست در میان قومی قدم به عرصه وجود نهادم که آوازه شیر زنان و دلیر مردانش زبانزد خاص و عام است و می‌توان تجلی آن را در ایمان،استقامت،شجاعت،دلیری و استواری مردم این  آب و خاک در نبرد با دشمن متجاوز در هشت سال دفاع قهرمانانه ملت ایران جستجو کرد.

و باز خدایا تو را شکر می‌کنم....

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد